Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunțat în mai multe rânduri că lucrările la pasajul subteran de la Piață Charles de Gaulle vor începe în luna august, o dată cu lucrările la parcarea subterană din zonă.
Pentru pasajul subteran nu există însă un Plan Urbanistic Zonal, așa cum cere legea.
Mai multe lucrări ale Primăriei Capitalei sunt blocate în instanță din cauza absenței unei astfel de documentații de urbanism. Daunele rezultate sunt de milioane de euro.
Legea 50/2001 prevede foarte clar că, pentru autorizarea unor lucrări de infrastructură mari, este de nevoie de un Plan Urbanistic Zonal aprobat de Consiliul General al Municipiului București.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunțat în mai multe rânduri că lucrările la pasajul subteran de la Piață Charles de Gaulle vor începe în luna august, o dată cu lucrările la parcarea subterană din zonă.
Pentru pasajul subteran nu există însă un Plan Urbanistic Zonal, așa cum cere legea.
Mai multe lucrări ale Primăriei Capitalei sunt blocate în instanță din cauza absenței unei astfel de documentații de urbanism. Daunele rezultate sunt de milioane de euro.
Legea 50/2001 prevede foarte clar că, pentru autorizarea unor lucrări de infrastructură mari, este de nevoie de un Plan Urbanistic Zonal aprobat de Consiliul General al Municipiului București.
Tribunalul Bucureşti a anulat prin sentința din 10 iunie ambele autorizații emise de Primăria Capitalei pentru construirea pasajului Mihai Bravu, după ce Prefectura a sesizat mai multe ilegalităţi, precizează România Liberă.
Șantierul a fost pus astfel în conservare în urma unui litigiu între municipalitate şi Prefectura Capitalei.
Lucrările la pasaj costă 28 de milioane de euro şi ar trebui să dureze 21 de luni.
Numai că după pauza începută în luna ianuarie, e mai mult ca sigur că proiectul nu se va mai termina la timp.
Proiectul include două pasaje rutiere, paralele, cu câte doua benzi de circulaţie pe sens, pe direcţia Şoseaua Mihai Bravu - Calea Văcăreştilor.
Tribunalul Bucureşti a anulat prin sentința din 10 iunie ambele autorizații emise de Primăria Capitalei pentru construirea pasajului Mihai Bravu, după ce Prefectura a sesizat mai multe ilegalităţi, precizează România Liberă.
Șantierul a fost pus astfel în conservare în urma unui litigiu între municipalitate şi Prefectura Capitalei.
Lucrările la pasaj costă 28 de milioane de euro şi ar trebui să dureze 21 de luni.
Numai că după pauza începută în luna ianuarie, e mai mult ca sigur că proiectul nu se va mai termina la timp.
Proiectul include două pasaje rutiere, paralele, cu câte doua benzi de circulaţie pe sens, pe direcţia Şoseaua Mihai Bravu - Calea Văcăreştilor.
Consiliul General al Municipiului București a aprobat, la sfârșitul lunii aprilie, construirea a patru turnuri, pe Calea Floreasca, lângă hala Ford, monument istoric.
Cea mai înaltă clădire va avea 25 de etaje, urmată de o clădire de 20 de etaje și două de 15.
Hala Ford va fi restaurată, iar în interiorul ei va funcționa un centru comercial cu dotări publice.
Turnul de 25 de etaje va adăposti birouri, iar celelalte trei clădiri, locuințe.